lördag 20 december 2008

Stiltje

Jag har inte skrivit på två veckor.
Det är inte nådigt i bloggosfären och förmodligen har alla mina trogna läsare tappat hoppet redan.
Efter tre veckors galet mycket jobb, sömnsvårigheter och skäll på barnen (vilket de i åtminstone i fem fall av tio egentligen inte förtjänade) som följd, tänkte jag att nu, NU är det snart semester.
Skulle jag inte ha tänkt.
För så fort jag gav min arma, utstressade kropp, chansen till lite vila så slog det till.
Med full kraft.
I onsdags smög sig smärtan i halsen på, följt av ett sprängande huvud, vulkanliknande förlopp, alla vet hur det känns.
Det är anledningen till mitt inlägg så här kl 5 på morgonen.
Jag funderar över huruvida jag skulle ha fortsatt att stressa över juldagarna eller om det var bättre att lägga sig platt innan mannen med en röda kostymen och det stora skägget kommer på besök?
Nu ska jag skriva inköpslistan till julbordet.

Have yourself a merry little christmas.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar