måndag 10 november 2008

Har inte kunnat skriva pga:

  • Influensaliknande symtom
  • Resa till Italien
  • Otroligt mycket jobb för att hinna åka på semester till Italien
  • Otoligt många sjuka barn

Dessutom har min mobiltelefon försvunnit. Den kan:

  1. ligga längst bak i en flygbuss mellan två säten alternativt på golvet
  2. ligga i fickan hos den (om så är fallet) något oärlige busschauffören
  3. ha blivit snodd av mannen som satt bredvid mig på bussen och snarkade samt luktade alkohol hela vägen från Skavsta till Stockholm

Jag skiter i vilket, för det verkar som om telefonen är borta och mitt liv (dvs alla telefonnummer) med den.
Om jag inte svarar på mess, samtal och andra trevligheter så beror det på denna incident.
Eller så har jag helt enkelt ett bra svepskäl till att inte höra av mig........
Ni är alla varmt välkomna med era namn och telefonnummer, har insett att jag blir tvungen att beställa ett nytt SIM-kort i kväll.

Tack och hej, leverpastej

1 kommentar:

  1. Skulle det ändå inte vara lite väl taskigt att din egen man skulle ha tagit den (ang. alternativ 3 alltså)

    SvaraRadera