fredag 21 november 2008

Jag är ju så sjukt dålig på att hålla bloggen vid liv!

I början av min karriär låg jag på runt plats 4000 på bloggtoppen. Nu ligger jag mest och skvalpar runt 9000.
Jag kanske inte är en riktig bloggare?
En riktig bloggare ska underhålla sina läsare, kanske minst 4 ggr om dagen eller i alla fall en gång om dagen.
Kanske är jag inte lika arg längre?
Kanske är jag ambivalent när det gäller om jag ska vara arg eller om bloggen ska handla om mat?
Kommentarer?
Har väl runt fyra läsare just nu, fy faan vad tråkigt!
Kanske skulle känna mig mer hugad att skriva om jag hade lite fler läsare?
Vet inte.
Ska jag lägga ner bloggen?
?????????

2 kommentarer:

  1. Om du lägger ner kan du kanske skulle ta upp din karriär som trolleriassistent istället? Om jag inte missminner mig var du lovande i såga-av-damen-tricket.

    SvaraRadera
  2. För övrigt tycker jag att bloggen skulle bli mycket intressantare om du kunde skriva lite mer om Uffe och Kicke.

    SvaraRadera