fredag 13 mars 2009

Detta inlägg kan sammanfattas med ett enda ord: porslinskrona

Pga att en av mina två amalgamfyllningar från tidig stenålder har expanderat (vilket tydligen är mer regel än undantag förstod jag på tandläkaren) så sprack en av mina tänder.
Nu behövs det en porslinskrona för att laga det som tandläkaren lagade för x antal år sedan.
Makes sense?????

Förresten, det räckte inte med porslinskrona, det kostar ju 2 200 pix också.
EFTER det att försäkringskassan gjort sitt.
Lägg sedan till 2 150 pix för de två hål som gjorde storstilad debut under mina två graviditeter och nu har utvecklat sig till vuxna hål som kräver lagning.

Fan, vad kul det är att lägga ut 5 lax på munvård (jo, undersökningen i dag kostade också).
Verkligen.

3 kommentarer:

  1. Och att du börjar bli gammal. Närmre 40 än 30 eller vad var det din lillebror sa? Kram/M

    SvaraRadera
  2. Svar???????? Vad vill ni att jag ska svara? Jo, jag är ju närmare 40 än 30 nu det är helt klart. Förstår att ni vill höra mig säga det igen.....

    SvaraRadera