måndag 23 mars 2009

Olycksfallsstatus

Alla är friska och glada (borde väl inte skriva det......lagen om allts djävlighet kan ju slå till). Men jag har själv gjort en vurpa. I barnbacken.

De säger ju att man ska skippa första och sista åket, men det här var faktiskt andra åket.

Skulle ta mig ner med den yngsta bredvid mig. Det var hennes andra åk också vilket kan ha bidragit till "incidenten".

På något oförklarligt sätt skär hennes skidor mina samtidigt som hon lutar sig bakåt vilket resulterar i ett platt fall på svanskotan för min del.
Nu kan tilläggas att min svanskota är ytterst "utstående" från resten av min kropp (naprapatens ord, I promise) vilket gör att den tar smällen.

Vi består alltså av tre glada och en lite stel familjemedlem.
Häppåre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar