lördag 17 januari 2009

Halleleluja!

SL har äntligen tagit till sig av kritiken (min kära mor har skrivit ett antal mail, you go morsan!)och rengjort pisshissen på Gullmars!
Jag som precis hade tänkt ställa ulitmatum:
Öka turtätheten på bussen till stan eller desinficera pisshissen (som om jag satt med trumf på hand....)

I går kunde jag bara skönja en mycket svag antydan till piss.
Jag vädrade som den värsta blodhunden, näsvingarna fladdrade.
Den yngsta höll inte ens för näsan, vilket kan ses som ett gott betyg.

Nu återstår bara att se hur länge det håller.
Förmodligen kommer jag att bli besviken redan på måndag.....

2 kommentarer:

  1. Bra gjort! Och alla kämpar vi vidare med att kontakta SL och få dem att utöka turtätheten på 74an, eller hur?!

    SvaraRadera
  2. Jag kämpar på. Nu har jag skrivit till SL om en viss busslinje och turtätheten. Hoppas SL lyssnar./M

    SvaraRadera