torsdag 26 februari 2009

15 minuter

15 minuters väntetid är en ganska lång tid om man betänker att det tar mig ca 20 (om jag har flyt) minuter från hemmet till jobbet.

15 minuter tog det i morse innan Tvärbanan behagade komma.

Jag är hemskt ledsen.
Jag vet att detta är ett återkommande ämne och att jag börjar bli lite trist och tråkig, men jag kan liksom inte släppa tanken på de sjukt dåligt planerade kommunikationerna där jag bor.

Dessutom så hjälper det inte att klaga har jag insett.
Men jag gör det ändå.
Faan vad skönt det är att klaga.

3 kommentarer:

  1. Jag vill bara påpeka att mina mail till SL om busstrafiken ändå har gett resultat. Då och då kommer en extrabuss./M

    SvaraRadera
  2. Håller med dig! Jag börjar också tröttna på att kontakta SL. Det händer ju inget när det gäller kommunikationen där vi bor. Visst känner jag mig som en gnällkärring, men vad gör man. Kämpar på!
    Trevlig helg önskar
    /Margareth

    SvaraRadera
  3. Jag önskar detsamma Margareth!

    SvaraRadera