söndag 15 februari 2009

Stormen har bedarrat

Kvar ligger spillrorna av det som en gång var en mamma......
Nja, men ganska trött är jag.

Latteföräldrarna var i sitt esse och i stort sett hela tårtan, halva banankakan och i princip alla småkakor tog slut (ska tillägga för rättvisans skull att vi har ett halv bageri kvar i frysen).
I halvtid kom morfar utklädd som clown i en jättelik svart skrullig peruk, röd clownnäsa och som pricken över i, iklädd en yukata från Hasseludden Yasuragi.
Till och med jag tog ett steg tillbaka...
Efter ca tre intensiva timmar åkte mannen och barnen ut för att driva ut sockret ut kroppen på de små och mitt städpass tog sin början.

Nu har jag satt mig i soffan.
Big mistake.
Vet inte om jag någonsin kommer att komma upp härfrån igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar