måndag 2 februari 2009

Det var väl det jag misstänkte!

Allt är en kupp från Björn Axéns och OBH Nordicas sida.
Har ni sett den där skitdåliga reklamen där tjejen i fråga "fluffar upp" sitt hår till oigenkännlighet och sedan inte kommer igenom tullen för att de inte känner igen henne på passbilden?
"Dis is no you. Dis gäl has no hä"

Nu har jag ju själv blivit beroende av den jävla manicken!
De kanske inte känner igen mig på jobbet i morgon om jag inte fluffar till mig?
Och vem vill bli stoppad i tullen pga bebismjukt platt hår?
Inte jag i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Bra skrivet. Har också manicken, men är inte beroende. Tycker inte det blir speciellt mycket skillnad. Men om du tupperar först och sen wåfflar.... men vad är det då för mening med manicken?

    Nåt nytt att förtälja om pisshissen eller 74an?

    Ha det bra
    /Margareth

    SvaraRadera
  2. Hej Margareth!
    Nej, inga nyheter.
    Pisshissen var rengjord för ca en vecka sedan.
    Enda problemet är bara att när man åker ner så ser man hur pisset liksom har runnit genom glipan nerför dörren och de har ju inte kläckt idén ännu att göra rent medans de åker ner så helt rent kommer det ju aldrig att bli....
    Senast jag skulle ta 74:an så kom jag inte med (hade vagnen) så nu skiter jag i att ens försöka.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Nä, jag ser konstant nyvaken ut både i verkligheten och på kort så det är inga problem...

    SvaraRadera