fredag 3 oktober 2008

Hösten är här

och det vet man när den första magsjukan slår till.
I slutet av september, det kan inte vara möjligt!!!!
Men jo då.
Söndagens kalas (eller om det var hos dagmamman, who knows who's to blame....) ledde till en magsjuka hos den yngsta.
Till saken hör att det är bröllop i morgon.
Som vi alla väldigt gärna vill gå på.
Den yngsta blev sjuk i onsdags kväll och än så länge har vi klarat oss.
Men magsjukan är gäckande. Man vet inte om och när man har klarat den magiska gränsen för att resten av familjen ska däcka.

Arg?
Nja, mer trött faktiskt.

Här kommer något jag är arg på.
Jag har inte kunnat blogga på ett par dagar och GENAST sjunker jag till plats typ sjutusenfyrahundratrettionio på bloggtoppen!!!!
Förstår att den inte är så kul att läsa samma inlägg om och om igen, så jag får väl skärpa till mig då.
Heder åt er alla åtta personer som ända har tittat in här idag!
Love, peace and understanding.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar