tisdag 23 september 2008

Ute i kylan

Gick in på bloggportalen och möts av följande fråga:
Vad skriver bloggvärlden om just nu?

Mest sökta termer just nu
1. sexnovell
2. kissie
3. onanera
4. sexblogg
5. blondinbella
6. papa dee
7. carolina gynning
8. sex

Någon mer än jag som ser att merparten anspelar på sex?
Själv tänker jag mest på vad jag ska äta.
På jobb.
På gympapåsar och annat skolrelaterat.
Känns som att man är ute i kylan nu.
Definitivt inte på innelistan i alla fall.

Nu ska jag fundera på vad för gott jag får unna mig ikväll....
Resten av bloggsverige går väl i stället in på någon av ovanstående sidor och får sitt lystmäte.

Var och en blir salig på sin fason.


2 kommentarer:

  1. Vad fan är Kissie och varför söker så många på det?

    SvaraRadera
  2. Vill du verkligen veta?
    Jag tänker i alla fall inte gå in och ta reda på det......

    SvaraRadera